În seria de întâlniri online De vorbă cu profesorii în sala de-acasă continuăm să vă aducem și  informații care vă pot ajuta în planificarea și administrarea experiențelor online de conectare pe care le aveți cu elevii în această perioadă.

Mare parte dintre profesori suntem în această perioadă foarte prezenți în online și încercăm să menținem activ interesul copiilor pentru învățare. Atât elevii, cât și profesorii, sunt expuși la diverse forme de bullying în această perioadă și de suprasolicitare. De aceea, avem nevoie să înțelegem care sunt oportunitățile și limitele învățării online în condiții restrictive și să putem să asigurăm un cadru securizant pentru elevii noștri în mediul virtual. Mihaela Pancu-Enache și Simona Spirescu, cadre didactice și traineri în cadrul conferințelor Explorator în educație organizate de către Fundația Seeding Knowledge, au pregătit sfaturi practice pe care le putem aplica în activitatea noastră didactică sau în monitorizarea activității copiilor noștri. Mihaela este și psihoterapeut, iar perspectiva ei de lucru cu elevii este una amplă, cu experiență de intervenție în comunități și școli care întâmpină provocări. 

La ce întrebări vom răspunde?

  • Navigarea online: cauze și efecte asupra stării emoționale și a predispoziției spre învățare; 
  • De la plictiseală la agresiune: cum se gestionează volumul de lucru al copiilor în această perioadă;
  • Ce este și ce nu este cyberbullying-ul și cum pot interveni cadrele didactice?
  • Cum asigurăm un spațiu securizant care să prevină hărțuirea în online și să protejăm imaginea copiilor?

Acest webinar este dedicat atât cadrelor didactice, cât și părinților preocupați de activitatea online a copiilor.

Când?

Miercuri, 8 aprilie, ora 12.00

Unde?

Online, pe Zoom

Înscriere

Completează formularul de mai jos
până marți, ora 23:59